06/08/17

Uhorkové tonikum od Sportique (recenzia)

Spolu s ostatnými blogerkami sme pre Vás vďaka stránke Fashionising.cz testovali uhorkové tonikum od značky Sportique. 
V tomto článku Vám prinášam moju recenziu, ale pokiaľ ste zvedaví, ako dopadol tento produkt u ostatných slečien, určite klikajte na článok s recenziami a možno si stihnete o toto tonikum aj zasúťažiť. 




Popis produktu: Tonikum obsahuje koktejl minerálov (zinok, horčík, mangán), ktoré sú zdrojom energie pre účinnú regeneráciu a ochranu pred voľnými radikálmi zo slnečného žiarenia. Aplikácia tonika pokožku prevonia a dočistí, osvieži a naviac jej poskytuje účinnú hydratáciu po dobu niekoľkých hodín. Aloe s výťažkami z morských rias upokojuje prípadné podráždenia a obmedzuje starnutie. Vitamín C udržuje pokožku rozžiarenú a čerstvú. Zloženie bez obsahu alkoholu je vhodné pre všetky druhy pleti, pretože nedráždi.  (200 ml)

Spôsob aplikácie:  Optimálny účinok dosiahnete použitím ráno pred nanesením denného krému a večer pri čistení a tonizácii. zdroj

Cena: 179 Kč na stránke Sportique

Teraz si bude určite väčšina beauty blogeriek chytať hlavu, keď sa priznám, že tonikum nepatrí k mojej dennej starostlivosti o pleť a za celý svoj život som ich mala snáď dve. Jedno som ani celé neminula a druhé používam len vtedy, ak je moja tvár príliš premastená. 
V podstate som nevedela, do čoho idem. Značku Sportique som už z blogov poznala, čítala som len samé pozitívne reakcie, preto som sa na premiéru v podobe uhorkového tonika veľmi tešila. Ale dosť bolo obkecávačiek, poďme na recenziu. 

Hneď na úvod ma prekvapilo, že obal tonika je plastový, pretože som čakala sklenenú fľaštičku. No absolútne mi to neprekáža, pretože pri cestovaní až tak nezaťaží kozmetickú tašku. 
Po otvorení ma dostala krásna vôňa uhoriek. Je pomerne výrazná, preto som sa obávala, či nebude pleť nejako dráždiť, ale našťastie sa moje obavy nepotvrdili.
Tonikum som používala v čase, keď bola moja pleť extrémne vyčerpaná. Pri písaní bakalárky som spala 10 hodín za týždeň, bola v strese a učenie na štátnice a samotné štátnice mojej pleti na kráse vôbec nepridali. 
V tomto období som mala od líčenia pauzu a venovala sa len dôkladnej starostlivosti o pleť, pri ktorej mi pomáhalo práve uhorkové tonikum. 
Už po dvoch týždňoch používania som cítila značné rozdiely. Pleť bola krásne hydratovaná, nemusela som vôbec používať žiadne krémy ani masky, čo nemôžem tvrdiť v prípade používania micelárnej vody, ktorá mi zvykne pleť na niektorých miestach vysúšať. 
Pokožka tváre sa krásne rozžiarila, pôsobila zdravo, na dotyk bol jemnejšia, hebkejšia a pružnejšia
Takáto pleť dodá žene určite viac sebavedomia aj bez toho, aby siahla po make upe. 
Pri aplikácii je nutné dávať pozor, aby sa tonikum nedostalo do kontaktu s očami, pretože to poriadne zaštípe. 

Celkovo tento produkt hodnotím veľmi pozitívne a po tejto skúsenosti už tonikum nemôže na mojej kozmetickej poličke chýbať.

Moje hodnotenie: 100%


3 komentáre:

  1. Mám ho, ale už mi dochází zkoušela jsem i růžové tonikum a obě byly super!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už som o ňom čítala. Asi o ňom pouvažujem, pretože mi dochádza moje terajšie tonikum :)

    Letná GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak to vyzerá úžasne! nepočula som o ňom ešte, ani o značke, ale vyzerá to tak, že to stojí za to vyskúšať! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť