16/08/17

Kávové rozmaznávanie (DIY kávový peeling)

Leto mám rada aj kvôli tomu, že mám viac času na seba a môžem sa venovať veciam, na ktoré som počas školského roka nemala čas. 
Nemusíte byť kráľovnou sociálnych sietí, aby ste postrehli, že internet je plný kávových peelingov, o ktorých recenzie hovoria ako o zázraku. No mnohokrát za ne pýtajú neskutočné peniaze, a preto som sa rozhodla, že si taký peeling vyrobím sama doma.



Garantujem Vám, že jeho príprava nezaberie ani 5 minút a náklady sú oveľa nižšie, ako keby ste si ho mali kupovať. 
Je to naozaj jednoduché. 
Ak chcete vedieť, ako na to, klikajte na môj letný kozmetický tip na stránke Fashionising. 




5 komentárov:

  1. tiež si robievam kávový peeling doma, lebo som rovnakého názoru, že ceny za tie kupované mi prídu prehnané na to, čo to je.. :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja sa musím priznať, že na domácu výrobu kávového peelingu som žiaľ lenivá, ani neviem prečo. Inak moc pekný článok Nikuš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kávový peeling mám doma, síce kúpený, no milujem ho! Domáci musí byť ešte lepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow, vůni kávy miluji. Takže aplikace a celkově příprava tohoto peelingu musí být skvělé :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Chcela som si ho kúpiť, ale rovnako aj mňa odrádza cena :) Niekedy by som si ho mohla vyskúšať aj urobiť doma

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť