08/03/17

Olivová micelárna voda Ziaja (recenzia)

Micelárne vody od Garnieru či Biodermy patria k tým, ktoré sa u blogeriek vyskytujú pomerne často. Ich nevýhodou je, že vo väčšine prípadov sú vo veľkom balení. A ak máte cestovateľský duch, určite sa Vám so sebou nechce ťahať 400 ml naviac. Preto som hľadala niečo menej objemné, až som natrafila na olivovú micelárnu vodu od Ziaje.


Popis produktu: Jemne odstraňuje make-up. Účinne chráni pred dehydratáciou. Zjemňuje a tonizuje pokožku. Upokojuje podráždenia. Dermatologicky a oftalmologicky testovaná.

Ak som s nejakým produktom spokojná a vyhovuje mi, len málokedy siahnem po nejakej náhrade či novinke. Tentokrát mi inšpiráciou bolo jedno video od Style with me, kde používala čistiaci gél práve z tohto olivového radu. Veľmi ma zaujal, no rozhodla som sa pre micelárnu vodu, ktorá ma nesklamala. 
Zapáčila sa mi natoľko, že ju odporúčam ako marcový kozmetický  tip na stránke Fashionising v článku Kozmetický tip blogerky Nikuš na marec: Doprajte hydratáciu svojej pleti už počas odličovania. Ak chcete vedieť, aké sú jéj výhody, určite si prečítajte článok. 
Kozmetiku od Ziaje mám veľmi rada a toto určite nie je posledný produkt, ktorý som si zaobstarala.

Olivová micelárna voda od Ziaje sa stala mojím miláčikom a cesty bez nej si už ani neviem predstaviť. 



6 komentárov:

  1. Také jsem tento produkt koupila a zatím mi vyhovuje, tak uvidím jaký bude i postupem času.
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. produkt neznám a mám teď docela zásobičku různých gelů a micelárek, takže neplánuji kupovat další :).
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ešte som neskúšala nič odd tejto značky, no ako píšeš, páči sa i tiež menšie balenie, po väčšiom by som siahla iba keby mi výrobok vyhovuje na 120 percent :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá dobre, ale ja som verná mojej zelenej Bioderme!:)

    Saja Frey Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzerá naozaj super, inak ZIAJA kozmetiku mám naozaj rada

    OdpovedaťOdstrániť