13/02/17

Lak Matte Enamel od Gabrielly Salvete

Je o mne všeobecne známe, že mám úchylku na rúže, ale tak isto sa nezaobídem ani bez laku na nechty. 
Nedávno sa mi dostala do rúk zimná novinka od Gabrielly Salvete v podobe matného laku na nechty. 



Popis produktu: Zamatovo matný lak zanechá nechty vďaka vysokej pigmentácii a odolnosti upravené až po 7 dní.

Cena: 3,29 € 

Musím sa priznať, že ak by som sa len tak prechádzala po drogérii, tak by som si tento lak asi nekúpila. Je to vôbec prvá vec, ktorú som od Gabrielly Salvete vyskúšala a som naozaj spokojná.
Lak síce hlása výdrž 7 dní, ale v tip-top stave vydržia moje nechty maximálne 5 dní. Lenže v mojom prípade je to už čo povedať, pretože aj laky, ktoré hlásali dlhšiu výdrž u mňa neobstáli.
Moju skúsenosť s týmto lakom si môžete prečítať na stránke Fashionising .

Ja som vyskúšala odtieň Merlot, ale na výber sú ďalšie štyri. Spolu tak ponúka táto kolekcia 5 nových krásnych odtieňov.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára