12/11/17

Haul Krakow

Ach, už je sú to 2 mesiace, čo som nič nepridala na blog, ale akosi je toho na mňa veľa a časovo všetko nestíham. No písanie článkov mi začalo chýbať, tak som sa rozhodla, že sa znova vrátim. Verím, že blog rýchlo rozbehnem a dostane sa do starých koľají. 
Ešte v auguste som bola na festivale v Krakowe. A samozrejme, že sa to nezaobišlo ani bez menších nákupov, ktorá Vám ukážem v tomto článku. 



Kozmetika

Ziaja:
- denný a nočný arganový krém
- krém s kakaovým maslom
- krém na ruky s kašmírovými proteínmi
- cukrový peeling
- odličovač očí
- čistiaci gél na tvár



Balzam na pery: Carmex
Tekutý rúž: KIKO
Čokoládová maska: 7th Heaven

Oblečenie

Crop Top: Zara
Tričko: Sinsay


Tričko a choker: Tally Weijl

Ostatné

Hrnček: Nanu Nana

Chceli by ste aj článok o meste a festivale, na ktorom som bola? 

1 komentár: