02/11/15

Recenzia: Čierna zlupovacia maska na čistenie pleti /postovnezdarma.cz

Hneď na úvod by som sa chcela poďakovať stránke http://postovnezdarma.cz/ za zaslanie produktu na recenziu.





Na začiatok niečo málo o stránke http://postovnezdarma.cz/


Je to internetový obchod, na ktorom je možné dostať snáď všetko. Od semienok na paradajky až po kozmetiku, oblečenie, darčekové predmety a rôznu bižutériu. 
Predaj je sprostredkovaný s poprednými distribútormi, ktorí expedujú výrobky z Číny priamo zákazníkovi domov. 


Ako už hovorí názov stránky - produkty sú posielané zdarma. Nemusíte platiť drahé poštovné, jednoducho si zaplatíte len cenu výrobku, ktorá je mnohokrát nižšia ako cena v kamenných obchodoch. 
Keďže sú produkty doručované z Ázie, dodanie trvá od 15 do 40 dní. Pri skladových výrobkoch je dodanie do 4 dní. Na tovar platí dvojročná záruka a lehota 30 dní na vrátenie výrobku.

Popis produktu: Táto maska je ideálna pre hĺbkové čistenie pleti. Odstraňuje čierne bodky, je vhodná pre zmiešanú až mastnú pleť. (60 ml), trvanlivosť 3 roky

Spôsob aplikácie: Použite na čistú pleť a nechajte uschnúť 15 - 20 minút. Následne masku zlúpnite a tvár opláchnite vodou. 

Cena: 8,66 € na stránke postovnezdarma.cz


Už dlhší čas som sledovala na sociálnych sieťach rôzne reakcie na túto masku. Jedni ju kritizovali, iní zase chválili. Zaujala ma natoľko, že som neodolala a objednala som si ju aj ja.  
Hneď na úvod na mňa zapôsobila svojím luxusným čiernym balením. Rovnako čiernu farbu má aj samotná maska.
Pred aplikáciou masky som si tvár vyčistila micelárnou vodou a pre rovnomerné nanesenie som použila štetec. Aj keď zostal čierny, išiel bez problémov umyť vodou. 

Nezľaknúť sa môjho sobotného domáceho pohodlia :D 

Vyzerá to naozaj strašidelne :D Už po pár minútach mi začala maska na tvári schnúť, ale pre istotu som si ju nechala pôsobiť 20 minút. Následne som začala s odlupovaním, ktoré nešlo tak bezproblémovo, ako som čakala. Niektoré časti mi schádzali samé, bez použitia nejakej väčšej sily, no pri niektorých som sa bála, že mi zíjde dole aj koža. 
Na internete som videla množstvo obrázkov, ako na maske ostávali nečistoty, ale ak mám byť úprimná, veľmi som tomu neverila. Zostala som prekvapená, keď som zistila, že je to naozaj tak. Spolu s maskou schádzajú dole aj rôzne nečistoty pleti. U mňa ich nebolo až tak veľa a neboli také viditeľné, pretože nemám nejaké výrazné problémy s pleťou, preto pripájam ilustračný obrázok. 

zdroj

 Zvyšky nezlúpnutej masky bez problémov odstránite vodou. 
Výsledkom je krásne hladká, jemná, hebká, odmastená a zmatnená pleť. (bola tak hebká, že som si ju takmer celé poobedie musela hladkať :D )
Je pravdou, že pleť ma trošku štípala, lenže pri poslednej návšteve kozmetiky mi bolo povedané, že pokiaľ maska trošku štípe, tak je to len dobré, pretože pleť čistí do hĺbky, nielen na povrchu. 

Celkovo som s maskou veľmi spokojná a už teraz môžem s istotou povedať, že ak sa mi minie, tak si zaobstarám ďalšiu.

Moje hodnotenie: 95% (-5% kvôli spomínaným ťažkostiam pri odlúpovaní) 



3 komentáre:

  1. No ty vyzeráš! :D Ale vyzerá byť fajn tá maska ja mám tiež zlupovaciu ale ona je skôr až moc jemná oproti tejto tvojej sa trhá a nedá sa zlúpnuť po veľkých častiach.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, upřímně jsem tomu teda taky nikdy nevěřila a dost se toho bála.. :D Ale možná bych to mohla koupit přítelovi, když to tak krásně vytáhne všechno, co v pleti nemá být :)

    OdpovedaťOdstrániť