16/08/15

Haul Brno

Milujem cestovanie a tentoraz ma to zaviedlo do Brna, kde som hneď navštívila Vaňkovku a minula všetky úspory! :D 


Všetky veci sú trošku pokrčené z cesty, ale viem, že kebyže ich dám vyprať a ožehliť, tak ich už nikdy takto spolu neuvidím :D


Cropp 

Láska na prvý pohľad, ani chvíľu som neváhala

Bershka

Môj obľúbený obchod nesklamal a ja mám nové najobľúbenejšie tričko :3

Pull & Bear

Farba šiat nepatrí medzi moje obľúbené, ale nemám žiadne šaty v tomto strihu, tak som si povedala, že ich vyskúšam a sadli mi.
A konečne som zohnala obyčajné čierne triko s trištvrťovým rukávom!

Tally Weijl

Najkrajšia sukňa, akú som si mohla kúpiť, chutný crop top a ako čerešnička na torte - konečne som po 2 rokoch našla nejaké pilotky, ktoré mi sedia.

Douglas

Telové maslo, nádherne voňajúci peeling a hoc nie som fanúšik suchých šampónov, tak som sa rozhodla vyskúšať tento, ktorý všetci tak ospevujú. 

Nákupy v Brne rozhodne nesklamali, aj keď moja peňaženka musí poriadne plakať, haha :D


6 komentárov:

  1. Úžasné nákupy! Tie šaty sú ozaj skvelé :)

    Na mojom blogu teraz prebieha menšia giveaway a ja by som bola nesmierne rada, ak by si sa zapojila -> http://hellomynameisev.blogspot.sk/2015/08/back-to-school-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jééé, tolik krásných věcí, hned bych někam vyrazila na nákupy taky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvělé věci, moc se mi líbí ta sukně a barbie peněženka! :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie červené šaty sú úplne nádherné :3 A nad tou Barbie peňaženkou by som tiež ani na chvíľu nezaváhala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super veci máš ! :)
    cropp je naj obchod majú tam super veci
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Teda, super nákupy!:-) Moc se mi líbí ty šaty z Pull a Crop top z Tally. Těším se na nějaký outfit, kde je použiješ:-)

    www.fitnesslamka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť